SYKSYN RYHMÄLIIKUNTAKALENTERI ON TÄÄLLÄ!

Syksyn ryhmäliikuntakalenteri 27.8-9.12.2018!
Tsekkaa kalenteri täältä: Ryhmäliikuntakalenteri

Nautitpa tanssista, pilateksesta tai lihaskuntotreenistä, löydät monipuolisen kattauksen laadukkaita tunteja tästäkin kalenterista.

Kalenteri pamahtaa käyntiin TRX -uutuustunnin kera!
TRX vastusnauhaharjoitus on erittäin tehokas ja peruskuntoa kehittävä harjoitus. Tunti vahvistaa lihaksia, polttaa rasvaa ja lisää kestävyyttä. Koko kroppa tekee töitä loistavan musiikin tahdissa. Vastuksena on kehon oma paino ja liikkeitä muokataan jokaisen kuntotasoon sopivaksi.

Syksyn kalenterissa on kaksi eri tasoista tuntia – TRX 1 ja TRX 2.
Tason 1 -tunti sopii kaikenkuntoisille. Tunnilla liikkeet on valittu aloittelijoille sopiviksi, eikä tunnilla tehdä yhdistelmäliikkeitä. Tunnin tarkoitus on parantaa vartalon hallintaa ja aktivoida syvää lihaksistoa. Harjoitus kehittää myös tasapainoa. Harjoituksen rytmi on tason 2-tuntia rauhallisempi ja palautumisajat pidempiä.
Tason 2 -tunti sisältää vaativampia liikkeitä. Tunnilla tehdään yhdistelmäliikkeitä, liikkeitä myös yhdellä kädellä ja jalalla, hyppyjä ja vaativampia liikesarjoja kehon omalla painolla. Harjoitus sopii henkilöille, joilla ei ole fyysisiä rajoitteita ja löytyy jo jonkin verran liikuntataustaa.

Tule rohkeasti kokeilemaan kalenterin tunnit läpi ja kasaa mieleisistä tunneista monipuolinen viikko-ohjelma. Nähdään tunneilla!